loading...
به فارسی
مدیر بازدید : 6229 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (15)

حتما مرورگر شما هم پیاپی هنگ میکند و هیچ سایتی هم مطلبی راجع به حل این مشکل ننوشته است. نگران نباشید چون ما برای اولین بار در کشور راه حل این مشکل را یافته ایم ! این مشکل نه به سرعت کم اینترنت شما ربط دارد و نه به مشکلات ویندوز شما. مشکل از جایی شروع می شود که سایت مورد نظر شما دارای مطالب فلش باشد و آنجاست که فلش پلیر مرورگر شما کرش میکند. آن هم به آن دلیل که هم شرکت adobe flash player و هم مرورگر شما حفره های امنیتی فلش پلیر را بسته اند و این تداخل باعث هنگ کردن سیستم میشود. درست مانند زمانی که دو ضد ویروس را هم زمان روی یک سیستم نصب میکنید! برای یافتن راه حل در ادامه با ما همراه باشید ..

تنها راه حل آن است که حفاظت فلش پلیر خود را به حداقل کاهش دهید که ما پیشنهاد می کنیم برای جبران این نقیصه حتما از یک ضد ویروس خوب استفاده کنید.اما برای انجام این کار کافیست در درایو ویندوز خود به این آدرس بروید : windows - system32 - macromed - flash سپس فایل mms.cfg را با برنامه نوت پد باز کرده و  ProtectedMode = 0 را در سطر آخر آن اضافه نمایید و سپس آن را ذخیره نمایید. در ضمن چنانچه از مرورگر فایرفاکس استفاده می نمایید وارد تنظیمات آن شده و از قسمت general ، گزینه use hardware acceleration when available را غیر فعال کنید و سپس ok کنید . از وبگردی لذت ببرید !!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نفس در تاریخ 1396/08/23 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

ویندوزم 8هستش وقتی فایرفاکس رابازمیکنم خودبه خودبسته میشود وگزینه اینستال فایرفاکس یا کوایت فایر میاید چه کارکنم

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1396/03/26 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

سلام من فایل رو ویرایش و ذخیره کردم اما پسوندش همون قبلی میذارم عوض میشه
چجوری ذخیره اش کنم مشکلم حل بشه ؟
پاسخ : همه دوستان دقت کنند.قبلا هم گفتیم لطفا تو قسمت نظرات سوال فنی نپرسید چون جواب داده نمیشه.اگه نمیدونید به چیزی دس نزنید چون ممکنه همه چی رو خراب کنید

این نظر توسط ehsan در تاریخ 1394/09/27 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

با سلام
برای حل مشکل کرش کردن فلش پلیر در فایرفاکس در ویندوز 10 x64 مشکل من به این شکل رفع شد:
1-آخرین نسخه فلش پلیر را دانلود کنید.
2-آخرین ورژن فایرفاکس 64 بیتی را دانلود کنید.(حتما نسخه 64 بیتی فایرفاکس را دانلود کنید)
3-نسخه قبلی فلش پلیر را به کمک نرم افزار مخصوص Adobe.Flash.Player.Uninstaller
uninstall کنید
4-فایرفاکس قبلی را uninstall کنید.
5-کامپیوتر را ریستارت کنید.
6-فایرفاکس 64 بیتی جدید را نصب کنید.
7-فلش پلیر جدید را نصب کنید.

به احتمال زیاد مشکلتان رفع می شود
موفق باشید.شکلک

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1394/07/30 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

بچه هن مشکل هنگ بودن میدونم ببینید شما سیمی که از بیرون به خونتون میاد یا سالم نیست یا تکه تکه است منم همین مشکلو داشتم سیم جدید گرفتم سرعت اینترنت مثل اول شد

این نظر توسط ehsan در تاریخ 1393/12/21 و 3:00 دقیقه ارسال شده است

سلام من همه کارایی که گفتین کردم فقت گزینهuse hardware acceleration when available نتونستم پیدا کنم تو firefox
پاسخ : options-advanced-general

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/11/16 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

اقا من مشکلم اینه وقتی میخام یه کلیپ از اینترنت ببینم سیستم تصویرش قهوه ای یا سیاه میشه تا ریست نکنم درست نمیشه.
پاسخ : اینترنت همه قهوه ای هستش!

این نظر توسط دلشاد در تاریخ 1393/11/03 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

من به اون آدرس رفتم ولی فایلی به نامmms.cfgوجود نداشت.سیستم عامل من HP PAVILON DV 4 کورای 5 و ویندوز 8 -64 بیتی روش نصب است
پاسخ : این ترفند فقط روی ویندوز 7 اجرا شده.متاسفم دوست عزیز

این نظر توسط Nima در تاریخ 1393/10/26 و 5:48 دقیقه ارسال شده است

سلام فایل mms.cfg هست ولی هرکاری میکنم نشان داده نمیشه!!! ویندوزمم 7 هستش چیکار کنم؟؟؟
پاسخ : سلام.فایل رو فقط با نوت پد باز کنید.در حالت عادی نباید مشکلی پیش بیاد.دوستان لطفا در قسمت نظرات مشکلات خودتون رو مطرح نفرمایید.با تشکر

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/07/24 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید میتونید کمکم کنید در رابطه با
cpu etkinli ? این پیغام زمان خاصی رخ نمیده فقط سرعت cpuومرورگر هامو کند میکنه وگاهی اوغات باعث هنگ سیستم یا مرورگرها میشه مچکرم از شما
پاسخ : شما برنامه ای رو ناقص حذف کردید که همزمان با ویندوز اجرا میشد یا قسمتی از اون نصب نشده.در زمان ارور دادن به task manager رفته و ببینید کدوم برنامه مشابه این ارور داره اجرا میشه.روی اون کلیک راست کنید و مسیر اون برنامه رو پیدا کنید.میتونید اون رو حذف یا موقتا ببندید.مراقب باشید فایل های ویندوز رو پاک نکنید!اما اگه خواستید بدونید که دقیقا چه برنامه هایی هنگام بالا اومدن ویندوز اجرا میشن،میتونید یک برنامه startup manager خوب از اینترنت دانلود کنید تا لیست برنامه ها رو به طور کامل و با ذکر آدرس اونها به شما نشون بده.اگر اون برنامه مخرب رو پیدا کردید و متوجه شدید که به طور کامل حذف نشده بود میتونید اون برنامه رو دوباره نصب کنید و بعد به طور کامل حذف کنید!موفق باشید(در ضمن از تمامی کاربران خوب سایت خواهش میکنم مشکلات خودشون رو در سایت ذکر نکنند!در صورت مشاهده جواب داده نخواهد شد.متشکریم)

این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/07/20 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

سلام
من فایرفاکس 32 رو ویندوز 7 داشتم یه ماهی همه چی خوب بود!!!
الان چند وقته کل صفحه فایر فاکسم سیاه شده هیچ کاری هم نمیتونم بکنم...پاک کردم نسخه های قیلیش حتی 33 رو هم نصب کردم ولی درست نشد.
سیستمم ویروس نداره نود 32 دارم اپدیت هم هست...فلش پلیر هم 15
فلش پلیرمم پاک کردم باز نشد
ویندوزمم اورجیناله
روانی شدم کلی لینک bookmark و favorites داشتم لدفا راهنماییم کنید
پاسخ : درود.در مورد bookmark باید عرض کنم شما باید از اونها backup تهیه میکردید تا اونها رو از دست ندید!در مورد سیاه شدن صفحه که مشکل بسیار نادری هست باید بگم که حتما شما تغییراتی در سیستم خودتون انجام دادید که اینطور شده.مثلا حذف شدن یک فایل از پوشه فایرفاکس.اگر تونستید افزونه های فایرفاکس رو غیرفعال کنید و گزینه use hardware acelerator رو غیر فعال کنید.تنظیمات مرورگر رو به حالت پیش فرض قرار بدید.وارد کنترل پنل ویندوز بشید و تنظیمات کارت گرافیک رو هم به حالت پیش فرض قرار بدید.بیشتر مواقع افزونه real player با flash player تداخل پیدا میکنه که باید اون رو غیرفعال کنید.فکر کنید که قبل از این مشکل چه تغییری در سیستم خودتون انجام دادید.همیشه گزینه hips رو در آنتی ویروس غیر فعال کنید.در قسمت قرنطینه آنتی ویروس خودتون نگاه کنید،اگر فایلی از فایرفاکس اونجا بود restore کنید.اگر باز هم متوجه نشدید سیستم خودتون رو به یک متخصص نشون بدید یا ویندوز رو مجدد نصب کنید و از نصب هرگونه نرم افزار بهینه ساز در سیستم خودتون خودداری کنید.(در ضمن از تمامی دوستان تقاضا دارم سوالات تخصصی خودشون رو در قسمت نظرات مطرح نکنند)با تشکر


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
برترین سایت پارسی زبان در تمامی زمینه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 540
  • بازدید سال : 5,032
  • بازدید کلی : 44,859
  • کدهای اختصاصی
    
    
    فال امروز
    
    تماس با ما
    چاپ این صفحه